7.02.2009 - 09:13:48

هنگام خرید پخش کننده در فروشگاه ها، فروشندگان به شما توصیه می کنند که بلافاصله یک شارژر برای پخش کننده بخرید (مگر اینکه البته در کیت موجود نباشد). این به دلیل این واقعیت است که پخش کننده USB به طور کامل شارژ نمی شود. آیا این درست است یا فقط یک کلاهبرداری پولی است؟
P.S. من با پخش کننده خود (Cowon U5) متوجه شدم که از طریق USB شارژ می شود، گاهی اوقات سریع، گاهی اوقات برای مدت زمان طولانی.

7.02.2009 - 11:58:15

من آن را برای خودم خریدم، اما به یک دلیل کاملا متفاوت.
در محل کار، هیچ راهی برای شارژ از کامپیوتر وجود ندارد، بنابراین من از شبکه شارژ می کنم.
در خانه، آن را به کامپیوتر می چسبانم و هیچ تفاوتی در مدت زمان کار از منابع شارژ مختلف مشاهده نمی کنم.

8.02.2009 - 02:04:45

به kovon7 من یک شارژر از دیوار خریدم. واقعیت این است که وقتی به USB متصل می شوید - صفحه نمایش نشان می دهد که به USB وصل شده است و تمام. و اگر به دیوار - سپس یک تصویر متحرک نشان داده می شود - می گویند هزینه ای وجود دارد. وقتی شارژ کامل شد - باتری در تصویر کاملاً پر است! و در هر دو مورد چه اتفاقی می افتد - شیطان می داند. دو نوع USB از نظر قدرت وجود دارد: برخی پاور هستند، می توانید 2.5 HD را بدون برق اضافی وصل کنید، برخی دیگر کم مصرف هستند. من فکر نمی کنم که در مورد شارژ پخش کننده، قدرت نقشی داشته باشد - بار خیلی کم است.

8.02.2009 - 05:57:27

من در مورد پخش کننده ها اطلاعی ندارم، اما گوشی من از USB شارژ نمی شود (و نه شوهرم). علاوه بر این، نمادی که شارژ مجدد در حال انجام است نشان داده می شود، اما در واقعیت شارژ نمی شود. یا شارژ شده، اما فقط کمی ...

11.02.2009 - 10:25:52

برای هر کسی، از شارژ سریعتر از کامپیوتر شارژ می شود. برای Cowon U3 من یک شارژر از یک گوشی موتورولا با کانکتور USB خریدم. همه چیز کاملاً مناسب است و کاملاً شارژ می شود.

15.02.2009 - 07:37:49

من نمی‌خواهم جلوی خود را بگیرم، اما IPOD من در حالی که شما در حال رانندگی در جایی هستید و خیلی سریع در ماشین شارژ می‌شود، مدت زیادی دوام می‌آورد، فکر می‌کنم 25-30 ساعت در صورت شارژ کامل. کامپیوتر در حالی که شما موضوعی را اضافه می کنید

21.04.2009 - 18:28:06

من 150 تومان خریدم. و افکار خود را در مورد این پرسش جدی جهان هدر نداد

22.04.2009 - 02:18:15

با اتصال Cowon 7 به USB کامپیوتر، باید اجرا کنید " استخراج ایمندستگاه ها" از طریق نماد سینی. سپس یک فنجان متحرک روی صفحه پخش کننده ظاهر می شود.
اضافه شده: 1240370933

شارژ سریع تنها زمانی خوب است که اطمینان حاصل شود که شارژر "هوشمند" است، یعنی. پارامترهای باتری شارژ را کنترل می کند و جریان یا ولتاژ شارژ را محدود می کند. در غیر این صورت منظم شارژ سریعممکن است باعث تخریب زودرس باتری شود.

22.04.2009 - 06:41:15

من یک Creative ZEN 4GB دارم.
ابتدا از درگاه USB لپ تاپ شارژ کردم. اما من با یک مزاحمت جزئی برخورد کردم - می افتد، عفونت می کند، و Winda در فواصل 10-15 ثانیه غوغا می کند - سپس دستگاه پیدا می شود، سپس خارج می شود. تصمیم گرفتم از شارژر کیت Lbook™ eReader V3ext استفاده کنم. زمان شارژ در هر دو مورد زمان بندی نشده بود، tk. پخش کننده را برای شب وصل کرد.
نتایج بسیار متفاوت است. هنگام شارژ از طریق USB، باتری بسیار بیشتر دوام می آورد. و پس از شارژ از PSU، نوعی رفتار نامناسب پخش کننده نیز مشاهده شد: نشانگر تخلیه نیمه راه است و پس از یک ساعت و نیم به صفر می رسد، پخش کننده قطع می شود ...
الان دوباره دارم از USB شارژ میکنم. در ویندوز نصب شده است طرح صدا"بی صدا". بگذار با خودش غر بزند.

ps. کروکیک
مشخصات USB 2.0 همه پورت ها را ملزم به ارائه 5 ولت 0.5 آمپر در هر پورت می کند. بدون قدرت-غیر قدرت اگر نیاز به تغذیه یک هارد اکسترنال دارید، کابل مخصوصی به آن می دهند که می تواند به 2 پورت USB وصل شود و در نتیجه 1 آمپر را تامین کند.

22.04.2009 - 06:56:10

با تشکر!!! خوب، فقط مورد من - دقیقاً همان اتفاق می افتد! میدونم که باید از yusb شارژ کنم

22.04.2009 - 07:02:16

آنها باید - آنها باید، اما در عمل ... من هارد خارجی Transcend در برخی از رایانه ها بدون این کابل اضافی به خوبی کار می کند، و در برخی (به ویژه در رایانه های خانگی)، آن را به هر کانکتوری وصل کنید - یک کابل را نمی کشد. من از سیم کشی استفاده نمی کنم. منبع تغذیه کامپیوتر خوب است، با حاشیه برق زیاد.

22.04.2009 - 13:52:24

مالوادو
خوب، بله، بستگی به سازنده تجهیزات دارد. مشخصات، مشخصات است، اما برادران چینی ما چقدر با پشتکار از آن پیروی می کنند...
من یک لپ تاپ ACER در خانه دارم، در محل کار یک کامپیوتر مبتنی بر مادربردتوسط گیگابایت بنابراین حتی پخش کننده، این بسیار خلاق، در گیگابایت احساس بسیار خوبی دارد (اگرچه PSU موجود در رایانه یک PowerMaster ارزان قیمت است)، و اگر آن را به یک لپ تاپ خانگی وصل کنید، تا زمانی که باتری شارژ نشود، غیرممکن است که چیزی در آن بریزید. بالالایکا - همانطور که نوشتم با تناوب 10-15 ثانیه می افتد.
و یک کابل با دو کانکتورهای USBمن ندارم. تو فروشگاه ها پیداش نکردم...

22.04.2009 - 14:51:37

من فقط یک ماه است که از Sony NWZ-E436F استفاده می کنم و همچنین می ترسیدم که بدون آن شارژرکافی نیست. قیمت آن تقریبا نصف قیمت بازیکن است. اما خوشحالم که برای خرید عجله نکردم. من اصلا نیازی به آن احساس نمی کنم. شارژ سریع و کابل یو اس بی. باتری 45 ساعت دوام می آورد و هر 2 تا 3 روز یکبار باید شارژ شود.

22.04.2009 - 17:07:45

نقل قول([email protected] - 19:39)

باتری 45 ساعت دوام می آورد و هر 2 تا 3 روز یکبار باید شارژ شود.

سوء تفاهم شده...

22.04.2009 - 18:01:21

باتری برای 45 ساعت کار مداوم پخش کننده طراحی شده است. من صبر نمی کنم تا بازیکن کاملاً تخلیه شود و تقریباً هر سه روز یک بار شارژ می شود. من هر روز به کتاب گوش می دهم.

22.04.2009 - 19:50:50

به گفته یک متخصص آشنای باتری، برای شارژ کامل، هم ولتاژ و هم جریان تامین شده توسط منبع مهم است. به گفته وی، شارژ باتری لیتیومیجریان کمتر از اسمی منجر به "کم شارژ شدن" سیستماتیک و کاهش شدید ظرفیت (برای باتری های نیکل- برعکسه...)

احتمالاً اگر شارژ "دیواری" جریان 500 میلی آمپر را با ولتاژ حداقل 5 ولت فراهم کند، استفاده از آن بسیار مطلوب است. نکته دیگر این است که هنگام خرید نمی توانید این پارامتر را بررسی کنید! فقط می‌توانید روی کتیبه‌ای مانند 5-9 ولت 600 میلی‌آمپر تمرکز کنید اگر مارکی باشد.

استفاده از رایانه نیز کاملاً عادی است، حالت شارژ منظم که توسط توسعه دهندگان پخش کننده ارائه می شود. نکته اصلی این است که کانکتورهای USB رایانه با مشخصات مطابقت دارند، اما چگونه این را بررسی کنیم؟

23.04.2009 - 00:57:07

کوون با توجه به پاسپورت 50 ساعت. من هر روز حدود دو ساعت گوش میدم.
وقتی نشانگر شارژ به نیمه رسید شارژ می کنم، شاید هر دو هفته یک بار ...

23.04.2009 - 06:14:01

کروکیک
آیا می توانم کمتر شارژ کنم؟ من از 2 تا 5 ساعت گوش می کنم و می ترسم در نامناسب ترین لحظه خودم را بدون بازیکن بیابم. و بدون کتاب، من خالی هستم، مخصوصاً در ماشین.

23.04.2009 - 14:10:11

من به شما توصیه می کنم که نشانگر شارژ را کنترل کنید. می توانید آزمایش کنید - اگر بدون شارژ کامل بازی کنید چقدر کافی است، در حالی که فرض کنید فقط یک سوم باتری را نشان می دهد.

23.04.2009 - 14:39:42

خوب من بازی می کنم و نتیجه را به اشتراک می گذارم

24.04.2009 - 12:11:08

حقیقت. من همچنین Kovon U5 دارم، یک آداپتور "سوکت-USB" خریدم و متوجه شدم که پخش کننده شروع به تخلیه "متراکم تر" کرد. اما همچنان از 24 ساعت وعده داده شده کوتاهی می کند. شاید لازم بود شارژ را از پریز شروع کنیم؟

24.04.2009 - 13:46:49

نقل قول([email protected] - 16:59)

اما همچنان از 24 ساعت وعده داده شده کوتاهی می کند.

مصرف سوخت اندازه گیری شده در شهر یا اتوبان؟
24 ساعت وعده داده شده مطمئناً در جایگاه به دست می آید، زمانی که به طور یکنواخت بدون روشن / خاموش، افزایش / کاهش صدا، ویدیو، متن و غیره به خود زیر لب می گوید.

29.04.2009 - 18:13:04

و من به طور تصادفی یک شارژر از تلفن همراه (فیلیپس) را به کوون خود چسباندم. فقط بعد از گذشت یک ساعت متوجه شدم. خیلی ترسیده! و هیچی! همه چیز خوب است. شارژ شد. اما حالا نمی‌خواهم ریسک کنم و دارم نگاه می‌کنم تا گیج نشوم.

30.04.2009 - 10:15:41

همه مشکلات از ظرفیت بیش از حد! در اینجا فیلیپس قدیمی من با 512M چنین مشکلاتی را نمی داند. شارژ فایل برای 1-2 روز کافی است. سپس باید آن را به USB وصل کنید تا فایل های جدید را شارژ کنید. اگر بلافاصله بیرون نکشید، بعد از نیم ساعت همه چیز دوباره شارژ می شود. در مفهوم برق علاوه بر پرونده ها.

30.04.2009 - 16:18:12

علاوه بر این، حتی بازیکنان یک برند نیز می توانند متفاوت رفتار کنند. من و همسرم بازیکنان مشابهی داریم، مال من بزرگتر است. از جانب کامپیوترهای مختلفمتفاوت رفتار کن بزرگتر همه چیزخوار است. جوانتر در یکی از رایانه های خانگی از دستکاری فایل ها خودداری می کند.

دستگاه به اندازه کافی ارزان است.
شارژ از دیوار واقعاً به طرز محسوسی بهتر است. حتی داشتن چنین وسیله ای در زمانی که برای مدت طولانی به جایی می روید عملی است.

30.04.2009 - 17:13:31

من به "دیوار" شارژ از Lbuk رسیدم. روی آن نوشته است که در خروجی 5 ولت و 1 آمپر می دهد. به یک معنا، می تواند 1 آمپر بدهد. که 2 برابر بیشتر از یک پورت USB معمولی کامپیوتر است. اگر به Device Manager اعتقاد دارید، پس وقتی پخش کننده را وصل می کنید، همان پورت 500 میلی آمپر تجویز شده "روی کوه" را صادر می کند. اما ناپایداری اتصال منجر به انواع افکار مختلف در مورد این آمپرها می شود.
با این حال، از یک کامپیوتر kreatiff من به طور قابل توجهی متراکم تر شارژ می شود.

1.05.2009 - 04:38:37

چه کسی اهمیت می دهد، نمی توان در اینجا تعمیم داد.
من با عقل سلیم دنیوی در رابطه با شارژ بازیکنان هدایت می شوم. با این حال، کامپیوتر دستگاه جدی‌تری است و اعتماد بیشتری نسبت به جعبه پلاستیکی ارزان‌قیمت دارد که هیچ‌کس نمی‌داند کجاست و هیچ‌کس نمی‌داند توسط کیست. بنابراین، من در خانه فقط از رایانه شارژ می کنم. و در سفرها - خوب، جایی برای رفتن وجود ندارد - از شارژر.

1.05.2009 - 05:04:38

5 ولت در رایانه با منبع تغذیه همراه است ، در مدل های ارزان قیمت راه حل شماتیک و پایه عنصر با "معلوم نیست کجا و توسط چه کسی مشخص نیست" تفاوتی ندارد و اغلب توسط آنها تولید می شود (گاهی اوقات تغییر می کنند. برچسب های "برندهای تجاری" به سفارش)

1.05.2009 - 14:09:41

کامپوک (اجزای آن) معمولاً توسط چه کسی و کجا مشخص نیست!
نگرش به YUSB به عنوان منبع تغذیه جدی نیست. USB های برقی وجود دارند که می توانند 5 ولت را با مصرف کننده نسبتاً قدرتمند (یک هارد دیسک خارجی یا یک اسکنر بدون برق) و آنهایی که کم مصرف هستند - مناسب برای درایوهای فلش نگه دارند. اتصال مصرف کننده های قدرتمند به یک پورت کم مصرف، ولتاژ را کاهش می دهد و حتی می تواند آن را غیرفعال کند.
از طرف دیگر "جعبه پلاستیکی" وسیله ای بسیار ساده است که تنها هدف آن حفظ ولتاژ معینی در خروجی بدون توجه به بار است (باتری تخلیه شده چند برابر مصرف کننده شارژ شده قدرتمندتر است). و برخی از آنها حتی پیشرفته تر هستند - ولتاژ را بسته به شارژ باتری تنظیم کنید.
پس عقل سلیم هنوز به نفع شارژر می گوید!

1.05.2009 - 19:10:07

در رایانه من می دانم که همه چیز کجا مهر شده است، زیرا خودم آن را مونتاژ کردم.

2.05.2009 - 13:14:24

4.05.2009 - 07:15:52

و این یک خرافه از باتری های تاریخی "با حافظه" نیست؟

16.07.2009 - 17:40:41

من باتری های SONY را برای عکس در یک شرکت عمده فروشی "باتری-انباشته شارژ" خریدم. نیکل متال هیدرید (Ni-MH). آنها گفتند که لازم است چندین چرخه شارژ-دشارژ انجام شود. و سپس فقط در صورت نیاز شارژ کنید. و "حافظه" را فراموش کنید.

PS: امروز دوباره بدون کتاب موندم، چون تو جاده کار می کردم و جایی برای شارژ باتری داخلی وجود نداشت ... می خواهم AAA را برگردانم

ZZY: بله، اتفاقاً من سعی کردم یک شارژر جمع کنم. من یک بلوک پلاستیکی در بازار خریدم که شامل سه صندلی برای باتری AA است، یک کانکتور USB را به این بلوک چسباندم. فکر کردم - سه تا باطری می چسبانم، بگذار بازیکن را در قطار شارژ کنند. نتیجه نداد. بازیکن حتی اتصال برق را نمی بیند. میترسم چهار تا باطری وصل کنم چون اگر بعد از شارژ بیشتر از 1.35 ولت بدهند ... IRiver T30 را قبلا سوزاندم واحد بیرونیغذا...
حالا اگر بخواهیم مداری را جمع کنیم که در خروجی 5 ولت می دهد، اگر 4-5 باتری قلمی به ورودی وصل شده باشد. عدم آگاهی. و آشنایان با چنین زباله هایی نمی خواهند گول بزنند.

18.07.2009 - 16:23:59

خوب، این چیزی است که من انجام دادم:
http://goods.marketgid.com/goods/758/2722356/
فقط می ترسیدم 4 تا باتری بذارم. یک جعبه 3 تایی خریدم.
اگرچه یک چیز مبهم در اینجا وجود دارد: "یک شارژر جهانی که با آن می توانید باتری های AA را از طریق اتصال USB به رایانه شخصی شارژ کنید."
باید انجام شود عمل معکوس- استفاده از AA برای شارژ پخش کننده.

5.09.2009 - 15:22:48

من از طریق تلفن همراه به موسیقی گوش می دهم، همه چیز برای من مناسب است، من از MP3 استفاده نمی کنم و هنگام دانلود موسیقی، گوشی مستقیماً از رایانه شارژ می شود.
-------------------
سانسور شده

7.09.2009 - 16:54:35

روبسک
و دانلود موزیک 4 گیگا داخل بدنه چقدر طول میکشه؟

دیمیتری ام

22.10.2009 - 06:46:19

موافقم که از نظر تئوری دلیل خاصی برای اعتماد نکردن به شارژرها وجود ندارد. اما در عمل، من به کامپیوترم اطمینان بیشتری دارم. من فقط می دانم که منبع تغذیه آن برای دومین سال است که عملکرد بدون اشکال همه دستگاه ها را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. کل کامپیوتر توسط نه ارزان ترین یو پی اس محافظت می شود. سوکت برای کامپیوتر - و همچنین لازم است، سه سیم. بنابراین، احتمال ترفندهای احتمالی از طرف شبکه برق و عناصر سیستم منبع تغذیه، پس از همه، به نظر من، کمتر از شارژر است.

بابت احیا عذرخواهی میکنم
شارژر ممکن است مشخصه جریان بالاتری داشته باشد، در هر صورت ولتاژ و جریان USB به دلیل چندکاره بودن بسیار کم است و شارژر بالاتر است، زیرا باتری در هنگام شارژ سریعتر شارژ می شود. در باتری های لیتیومی باید یک کنترلر تعبیه شود که وظیفه آن کنترل فرآیند شارژ است. اگر باتری از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پس هیچ چیز به شارژ (به معنای آسیب دیدن باتری) بستگی ندارد. در عمل، شارژ در رایانه شخصی ناخوشایند است، به خصوص اگر باتری بسیار بزرگ باشد، اغلب به USB نیاز است، بنابراین من از شارژر شارژ می کنم. فقط در صورتی که شارژر جریان بسیار بالایی تولید کند، مثلاً 1000 میلی آمپر، ممکن است مشکل ایجاد شود، این برای باتری پخش کننده بسیار زیاد است.

22.10.2009 - 10:33:52

اگر اشتباه نکنم پس - با توجه به مشخصات.

اگر اشتباه نکنم پورت مصرف کننده را به 100 میلی آمپر محدود می کند.

تجهیزات الکترونیکی باتری به احتمال زیاد در برابر تعدادی از تداخل ها که می تواند آن را غیرفعال کند محافظت ضعیفی دارد. به عنوان مثال، یک موج چند کیلوولتی که توسط دستگاه های بزرگتر (از لحاظ ساختاری) به دلیل تعداد بیشتر قطعات استفاده شده در آنها فیلتر می شود.

ولی شارژ USBاز شبکه هنوز هم یک شی بسیار اغوا کننده است

جریان مصرفی توسط پخش کننده مصرف کننده تعیین می شود و پورت یا شارژر فقط می تواند آن را محدود کند. افزایش جریان پورت یا شارژر نمی تواند برای پخش کننده مضر باشد. این فقط همه استفاده نمی شود

به هر حال، به نظر می رسد 1000 میلی آمپر جریان زیادی برای منبع 5 ولت نیست. شما می‌توانید با باتری‌های ظرفیت‌دار و سریع‌شارژ جریان و جریان بیشتری داشته باشید. بنابراین مخاطبین خود را تمیز نگه دارید.

دیمیتری ام

22.10.2009 - 11:20:49

به lbu
خب، بله، البته مشخصات. خطا. کلمه مناسب در ذهن ظاهر نشد، وقت آن است که مغز را از زباله پاک کنیم. نه، قطعا کتاب های صوتی را با سرعت بالاتر گوش نمی دهم.
افزایش ولتاژ! نباید اینقدر ترسید ماشین های چند مرحله ای چطور؟ اگرچه برای همه متفاوت است، اما چنین خشم هنوز نادر است.
البته، قدرت فعلی توسط مصرف کننده تعیین می شود، اما، ظاهرا، الکترونیک باتری به طور نامحدود مسئول این نیست. برای باتری از پیچ گوشتی، چنین جریانی ممکن است کم باشد، اما برای یک بازیکن می توان آن را سوزاند. من مطمئناً نمی دانم ، دروغ نمی گویم ، اما تجربه شخصی نشان می دهد (من یک بار چنین آداپتوری را به گیرنده رادیویی وصل کردم) که در این مورد هرچه جریان بیشتر باشد بدتر است و نباید آزمایش کنید. آداپتور برای باتری انتخاب شده است و در پخش کننده کم مصرف است وگرنه همه آداپتورها یکسان هستند و فقط ولتاژ خروجی را تغییر می دهند.

22.10.2009 - 12:12:03


یعنی، به نظر من، این یک خطر واقعی است دقیقا برای دستگاه های کوچک که در آن در هر چیزی که ممکن است ذخیره می شود. اما او بیش از کسی نیست تلفن همراه، از همان شبکه توسط همان شارژر کوچک شارژ می شود.

اما در تمرین نشنیدم که اغلب این اتفاق می افتد

شارژر یک پارامتر دارد - این ولتاژ آن است.
که طبیعتا باید با بازیکن-مصرف کننده مطابقت داشته باشد. پخش کننده فقط در صورتی می تواند بسوزد که آن را با شارژری شارژ کنید که ولتاژ آن بالاتر از حد لازم باشد.

اگر MAXIMUM جریان آن کمتر از مصرف فعلی پخش کننده باشد، خود شارژر می تواند بسوزد. (نمی دانم چگونه پورت های USB در اینجا زنده می مانند)

به جز ولتاژ خروجی، طراحی کانکتور (و قطبیت!) و حداکثر قدرت، شارژرها مطلقاً هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. این احتمال وجود دارد که روندی برای همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد که به شارژ از USB روی آورند. و این کانکتور خود به استانداردی برای پیناسیون 5 ولتی ولتاژ پایین تبدیل خواهد شد

منبع تغذیه نیز وجود دارد که در خروجی خروجی دارد ولتاژ AC، PSU هایی با خروجی ولتاژ ثابت (OUTPUT) با یک نماد خط مستقیم و یک خط نقطه چین در زیر آن مشخص شده اند. و با ولتاژ متغیر - یک خط موج دار. ورودی (INPUT) در تمام PSU ها به طور طبیعی با یک خط موج دار مشخص می شود

اگر از منبع تغذیه ای استفاده می کنید که از جایی آمده است، به خاطر داشته باشید که ممکن است معیوب باشد و چیزی مخرب غیرقابل درک روی پخش کننده شما ایجاد کند. بنابراین ارزش آن را دارد که پارامترهای خروجی را با دستگاه قبل از زدن چک کنید. من همچنین فرض می کنم که ممکن است شارژی وجود داشته باشد که سازنده پارامترهای آن را فقط در دستگاه بومی تضمین می کند. یعنی به پارامترهای مدارهای ورودی مصرف کننده گره خورده است. اما در عمل آن را نمی بینم

در برق قوی نیست من باید اطلاعات و دانش را بازیابی کنم.
با توجه به محافظت در برابر نوسانات برق در زندگی روزمره، بلند شدم. به عنوان مثال، من یک دستگاه اتوماتیک معمولی در آپارتمان خود نصب کرده ام، سپس سه قسمت در هر آپارتمان تقسیم می شود و به اصطلاح فیلتر می شود. شاید تصورات من اشتباه باشد، اما چگونه رایانه شخصی در این مورد امن تر است؟ اگرچه حق با شماست که شارژر باید کیفیت بالایی داشته باشد.

پارامترهای شارژر ولتاژ و جریان است. شاید توهمات من ناشی از این واقعیت است که اطلاعاتی در ذهن من ظاهر می شود که شدت شکست شوک الکتریکیبه دلیل جریان، نه ولتاژ
و مقدار 1.5 A در USB البته اشتباه است، من ده ها شارژر و آداپتور را در خانه بررسی کردم و حتی یک مورد با چنین پارامترهایی پیدا نکردم.

پخش کننده موسیقی به منبع تغذیه ثابت نیاز دارد، در غیر این صورت به سادگی کار نمی کند. اما اگر به تازگی آن را خریده اید و قبل از آن چیزی شبیه به این را در دستان خود نگه نداشته اید، برای شما مفید خواهد بود که بدانید چه کاری باید انجام دهید تا دوباره به صدا درآید.

ابتدا بیایید بفهمیم بازیکنان چه هستند و چه چیزی برای شارژ آنها نیاز دارید. امروزه فقط دو نوع از آنها وجود دارد: آنهایی که با باتری های AA معمولی تغذیه می شوند و آنهایی که باتری داخلی دارند. برای شارژ به یک کابل USB، یک شارژر باتری و یک دوشاخه USB برای پریز برق نیاز دارید. همه اینها را می توان با پخش کننده همراه کرد یا باید آن را جداگانه خریداری کرد. در حال حاضر چند قانون، در حالی که شما هنوز شروع به شارژ بازیکن نکرده اید. برای دستگاه هایی که با باتری های انگشتی (انگشت کوچک) کار می کنند، توصیه می کنیم آنها را به باتری های خاص تغییر دهید. باطری های قابل شارژزیرا آنها شارژ را بسیار طولانی تر نگه می دارند. علاوه بر این، این "باتری ها" را می توان بر خلاف باتری های معمولی، که دوباره پر کردن آنها را از دست می دهد، دوباره شارژ کرد. خواص مفیدیا حتی نشت که نوید آسیب به بازیکن را می دهد. اگر پخش کننده ای با باتری غیر قابل جابجایی دارید، شارژ آن را بیشتر از اولین شارژ نگه می دارد، اما اگر منبع تغذیه خراب شود، باید آن را در مرکز خدمات تعمیر کنید.


بنابراین، اکنون ما شروع به شارژ دستگاه پخش می کنیم. همانطور که قبلاً فهمیدید راه های مختلفی وجود دارد. میز گردان خود را بردارید و با قرار دادن منبع تغذیه، آن را به پورت USB رایانه شخصی خود وصل کنید. علاوه بر این، شما می توانید به طور همزمان موسیقی جدید را بر روی رسانه ضبط کنید. روش دوم به یک آداپتور USB نیاز دارد، پخش کننده را به آن وصل کنید، این طرح را در پریز برق قرار دهید. برای روش سوم، باید باتری ها را در کانکتورهای یک شارژر شخص ثالث قرار دهید و آن را به پریز وصل کنید. همانطور که می بینید، همه چیز بسیار ساده است.

در نهایت در مورد مزایا و معایب روش های مختلف شارژ. روش اول جهانی و کاملاً ایمن برای پخش کننده شما است، اگرچه باتری به کندی شارژ می شود. دومی، برعکس، به دلیل افت ولتاژ در شبکه خطرناک است، اگرچه به رایانه شخصی نیاز ندارد. و سومی خوب است زیرا می توانید باتری ها را سریعتر از باتری های قبلی شارژ کنید، اما عمر آنها کاهش می یابد.

به تازگی از چین نزد من آمده است کپی چینیآی پاد شافل نسل دوم. شما می توانید یک نمای کلی از آن را ببینید -

این پخش کننده بسیار بسیار ارزان است و تنها با قیمت 1.73 دلار خریداری شده است. کیفیت صدا مناسب است (بدون نویز)، کند نمی شود. به طور کلی، همه چیز برای من مناسب است.

ولی اینجا هست این پخش کننده یک نقص دارد - نشانگر باتری (باتری) وجود ندارد . بنابراین تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم تا به شما بگویم چقدر زمان و نحوه شارژ آیپاد شافل چینی چیست.

نحوه شارژ کردن iPod Shuffle چینی دستورالعمل

1. ما یک کابل با کانکتور Mini USB می گیریم.

Mini USB دقیقاً شبیه این است و هیچ چیز دیگری:

2. Mini USB را در یک کانکتور مخصوص پخش کننده قرار می دهیم:

3. ما انتهای دیگر سیم را در یک اتصال USB معمولی در رایانه / لپ تاپ وارد می کنیم:

4. نشانگر فعالیت باید روشن شود. این نشان می دهد که پخش کننده در حال شارژ است:

در حالی که پخش کننده در حال شارژ است، در حالت کارت خوان کار می کند - می توانید فایل های همراه با موسیقی و غیره را به دستگاه منتقل کنید.

شارژ آیپاد شافل چینی چقدر طول می کشد؟

از آنجایی که باتری خود مدار حفاظتی ندارد، پس از تخلیه کامل، پخش کننده نباید بیش از 1 ساعت (حداکثر 2 ساعت) شارژ شود.

اگر اغلب بیش از زمان تعیین شده (بیش از 1-2 ساعت) پخش کننده را در حالت شارژ نگه دارید، دستگاه به سرعت غیرقابل استفاده می شود!

باتری چند ساعت دوام می آورد؟

بر اساس شما تجربه شخصی، من می گویم که یک باتری کاملاً شارژ شده به پخش کننده اجازه می دهد تا حدود سه ساعت کار کند.

این اتفاق می افتد که بازیکنان معیوب با آنها روبرو می شوند که فقط 20-30 دقیقه شارژ نگه می دارند. اما این یک استثنا از قاعده است و به ندرت مشاهده می شود.